Hemma på lunch

Sitter nu hemma på lunch och kollar på TVD:) Och som jag sa igår så är det min sista dag på praktiken. Skönt, men det har varit både roligt och tråkigt. Det har varit tråkigt för jag har inte gjort något roligt, och det roliga är att Benke är så rolig! Haha.


Fin blogg :)

2012-04-05 kl 12:57:36

Hejsan var gärna med på min dagens blogg tävling där du kan synas framför mina 500-600 läsare! Ju mer du kommenterar desto större chans har du att vinna!

---> http://jaasses.webblogg.se/2012/april/dagens-blogg-4-april-2012.html#comment (direkt länk)



Lycka till! :)

2012-04-05 kl 14:09:01

Hejsan! Nu är tävlingen avslutad som du var med och tävlade om att vinna en valfri vara

från uffessakerochting.se , och vinnaren kan du se på samma inlägg ( där tävlingen var )



Jätte kul att du var med, om du inte vann så finns fet flera tävlingar på bloggen.

Va gärna med på dem också.



GLAD PÅSK! Allt bra?

2012-04-05 kl 21:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback