Nu ska jag leva livet, ja jag leva livet

Chiiiiiilll dag. Började dagen med att dra till Hby med skolan. Chilla runt där med Karolin, Jenny och Emmy! Sen fick vi baugette och cola! mmmh<3 Sen så började vi promenera till bussen, men när vi kom till bussen kom Oliver och hämtade oss och skjutsa oss till stan! Jag Karolin och Emmy gick och satte oss på Flanör och drack festis. Sen vart de att dra sig till skolan och redovisa nån sak.


Och imån skulle klassen ha sovit i skolan, och alla va skit taggad för typ två veckor sen och idag när läraren ba, vilka ska sova kvar imån? Så vare bara jag Sanna Ebba och Sara som räckte upp handen.... ORKAAAA... Men jossi och anela ska nog också. Men några ska dit och chilla men inte sova.. Jaja, kyysssssn






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback