SÖTASTE MOLLY

I går åkte min granne och köpte en valp, kings charles spaniel tror jag de va, och jag döööööör vad söt hon är. De sötaste jag sett. Hon heter Molly, precis de vill jag att min blivande hund ska heta. Dock vill jag ha en Engelsk springer spaniel, men jag har nog ångrat mig nu när jag har sett lilla Molly.

aha kul!
det är den ras Cody är!
Kan säga att de är en jätte bra ras. Dem är jätte pigga och lekfulla utomhus och inomhus är dem mysiga och lugna! Det är ju asbra, eftersom dem då anpassar sig efter var man är osv! Den är ju lagom stor också! Dock dräller dem otroligt mkt.. när dem dricker hinner dem inte svälja allt så vattnet bara rinner ner för läpparna haha, så det blir lätt kladdigt och grisigt haha! Men söta är dem ;)
Den kennel jag känner har ju bara framgångsrika hundar som dem alla vunnit flera tusentals priser!!! dem har ju vunnit bis (best in show) typ varje gång :) jätte bra uppfödare!
haha tänlte bara om du ville ha fakta ;) kram <3

2012-10-07 kl 18:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback