Kör så att det ryker.

Sitter med en fjällräven på mig nu inomhus.. buhuu vad kallt det är hos Ebba.. Jaja, vi kör det sista på läxan vi har till imorgon, eller vi ska redovisa en sak som egentligen skulle redovisas för 5 veckor sen! Bra där, jag vet. Iaf jag håller på att somna så nu lär jag köra på här det sista så jag kan få gå och sova, hejssvejs.

Nu är vinnaren av presentkortet värt 1000 kr på Nelly.com utsedd! In och kika om det blev du ;)

2012-03-16 kl 13:22:52

Sv: Om hur du gör två menyer hittar du här: http://www.designadinblogg.se/tva-menykolumner/

och hur du får mmellanrum mellan inläggen och menyerna ändrar du i marginen ;)

Hoppas det hjälpte, plz let me know om du behöver mer hjälp :D

Kramizar Evve!

2012-03-16 kl 14:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback