Mina stjärnor

Sitter ute och har släppt ut mina små ninisar i uteburen, så sitter och kikar lite på dom och Skrållan som smyger omkring på dom. GOSI! Det var stekhett ute nyss, men när jag tar med mig mina saker ut, ja då passar det att bli kallt....  Och nu börjar det regna, så nu MÅSTE jag verkligen in, BUHU!


Men åh kissen ser ju ut som min chess.. kopia på pricken tyck ja :D

2012-04-25 kl 14:05:18

Svar till evvalindholm:

så d e inte din kise? =)

haha ingen fara, roligt med längre kommentarer och inser nu att ja har hela 15 st att svara på som lär ta ett bra tag =)

2012-04-25 kl 23:25:50

Svar till Ebbalundholm:

ahaa på så vis, ja nu hänger ja med =D men haru inge kort på din eller kattungarna ? =D

2012-04-26 kl 18:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback