STUDENTERNAS NÄSTA!!

WIHOOOOOOOOOOO!! SAIK är i SM-final!!!!! Så jävla grymma är dom, 10-3.. Vad kan man säga mer än FAN VAD GLÁ JAG ÄR NUUU! Stolt Sandvikare nu. Drar ner till studenternas med Fanny och Agnes på söndag och kikar finalen. Oklart vilka dom möter eftersom den andra semifinalen inte är avgjord. Men det står mellan Villa och Bollnäs! (Dom mötte Bollnäs förra året)

Nu ska jag ta en dusch och sedan kolla en film att somna till. Imorgon blir det kungsberg, för min del blir det snowboard. Var ett bra tag sen nu så det ska bli skoj!


I min blogg skriver jag om saker jag varit med om, med målet att nå ut till andra i samma situation. Jag skriver bland annat om hur jag under två års tid (från när jag var tretton till jag var femton) blev våldtagen av en person som stod mig väldigt nära. Anledningen till att jag skickar den här kommentaren till dig är för att jag vill sprida min blogg så mycket som möjligt, alltid hjälper det någon!

Ha en bra helg! <3

2012-03-17 kl 09:16:55

hahah avundsjuk ebba ? ;) ;)

2012-03-17 kl 14:32:35

svar: DU ÄRRRR HJÄRTATA!!!

2012-03-17 kl 16:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback