...

Kan säga att jag inte gjorde nånting av det jag skulle göra! Var så himla trött och mådde inte så bra så jag har sovit hela eftermiddagen. Gick upp vid 9 och käka kvällsmat och nu ska jag sova igen, kolla lite bb också!


Godmorgon! :) Sitter och filurar ut någon rolig utlottning att ha på bloggen och skulle vara kul att höra om du kanske har någon idé? :) Kanske typ ett par Jeffrey Campbell skor, presentkort eller en Bloggdesign?



Har många egna ideér, men roligare att veta vad andra tycker. :)



Hoppas du får en fin dag!

Kramar Amandah



ps. Säljer massa billiga saker på min bloppis, kika gärna om du är lite shoppingsugen! ^^ d.s

2012-04-19 kl 09:30:39

Jo, det verkar ju vara poppis. ^^ Måste bara hitta en bra sponsor eller kanske ta presentkort någonstans där de säljer. ^^

2012-04-19 kl 12:21:40

kolla in min tradera

säljer blandannat onepiece, ed hardy, hello kitty m.m



http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=624829

2012-04-19 kl 13:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback